2009-09-26

Hur kan man sakna någon...

... När de inte ens har lämnat en? Kommer så att sakna mina tjejer när de åker tillbaks till sina hemländer efter denna termin! Igår var vi uppe till klockan 6 på morgonen och bara pratade om allt: familjer, pojkvänner, killar, sex och allt mellan himmel och jord. Underbart. Vad ska man ha killar till när man ha så fina vänner?

Imorse (kl 12) när jag kom hem hungrig och halvbakis, hade kusinen beställt hem pizza. Tjock botten och överdrivet mycket ost. Nyttigt och gott... kväll blir det In and Out Burgers (världens bästa hamburgare?) och drive-in movie med några amerikanska vänner. Varför känner jag mig som om jag befinner mig i en amerikansk high school-film?


Sliten med bad hair day...

3 comments:

Anonymous said...

För att du bloggar om lätt hade blivit en typisk high school-film!

Den första frågan får någon annan svara på!
/Kenneth

Alma Kirlic said...

Bad hair day? Snarare Hollywood hair day. Det ser ju tjockt och svallande ut.

Naffe said...

Haha, men Kenneth! Om mitt liv är en high school film, var är den söta nörden som jag blir kär i och den snygga sportfånen som krossar mitt hjärta?

Alma, min kära, vad ska jag ha killar till när jag får all bekräftelse från dig?