2009-09-01

Bad day

Jag är så trött och less. Har inte addat en enda kurs idag som jag velat. En var läraren inte ens där, en kunde inte adda någon mer (om man inte fortsätter "hang around") och en får jag inte ens läsa för att jag måste läsa skitmatte och skitstatistik först.

Har ingen aning om vad jag har för schema och vad jag ska börja plugga på, eftersom jag inte är registrerad i någon kurs ännu. Eller jo, bara en. Men den fick vi homework på. Eller? Förvirrad. Har sprungit runt som en idiot hela dagen i den 40-gradiga värmen för att hitta och hinna till föreläsningarna. Letade parkering i 15 minuter. Fan, hatar denna ovisshet och denna eviga ångest.

Dock åt jag världens största och godaste burrito på Chipotle. Nice som fan. Och i morgon blir det vietnamesiskt med Svenskkinesiskan, hoppas jag!


Tröståt världens godast Fajita Burrito och tröstshoppade på världens bästa A&F (det var på rea!!).

No comments: