2009-09-28

Ibland blir det inte som man tänkt sig!

Åkte direkt hem idag efter skolan för att sätta mig och råplugga. Blev det något plugg? Nada. Istället åkte jag till Ross och roade mig bland klädhängarna. Men fick ändå med mig vettiga, välbehövliga plagg hem. 2 festtoppar, en sportbh och en sporttop. Allt för ca $40 (280 SEK). You like? Me like!

Min makroekonomi-midterm som skulle vara idag blev framskjutet till nästa vecka! Det är så annorlunda att lärarna får göra precis som de vill här. Tänk er att de i Uppsala bara skulle skjuta fram en tenta bara för att de har lust. Men tur för mig var det i alla fall, som har pluggat nada piñada. Jag hann även köpa två scantrons för framtida exams. Scantrons används vid multiple choices-exams (vilket är vanligt förekommande här på universitetsnivå...) och ser ut som små bingobrickor! Kul.

Men nu ska jag plugga! På riktigt!
Klicka för förstoring!

2 comments:

Alma Kirlic said...

Dagen då Naffes blogg förvandlades till modeblogg. :)

Jag har precis likadan blå ballonglänning förresten.

Naffe said...

Hahaha, du får modeblogg att låta som något syndigt! Åh, då får vi ha klänningarna ihop någon gång!