2009-09-15

Sorority Interview

I morgon är bara inte en lång dag i skolan (10.30-17.15) med massa håltimmar... Jag har dessutom en intervju med Sigma Theta Psi. Haha, japp en sorority intervju, som vi måste "dress properly" för. Vi ska lämna in application, letter of intent, letter of recommendation, betyg, scheman... Detta är serious shit. Inte för att jag bryr mig så mycket om de inte vill ha med mig, eftersom jag har så mycket att göra ändå... Men det skulle ju vara sjukt roligt! Jag och några till var på deras meeting på Applebee häromkvällen och stämningen var riktigt bra. Trevliga, söta, normala tjejer i vår ålder.

Min älskade bils bromsar krånglar, så måste lämna in henne på verkstad imorgon. Kommer att sakna henne i morgon! Har så mycket jag vill berätta för er, men vet inte hur jag ska hinna! Önskar mitt dygn hade 48 timmar! Saknar er därhemma ska ni veta, även om jag har tusen saker för mig! Blir så glad när ni hör av er, även om det är en kommentar här, Fejjan eller på msn!

XoXo


Sliten efter en lång dag i skolan. Men tummen upp för min application och min fina blus.

2 comments:

Vän av ordning said...

sluta genast med "hugs and kisses" xoxo... det är så brutalt fel på så många plan

Naffe said...

Kära "vän av ordning", varför i hela friden är det fel?