2009-09-03

Blessed

Kan inte sova. Sitter och bläddrar igenom alla Photos of me på Fejjan. Jag är så otroligt lycklig. Så otroligt välsignad i livet. Kan knappt fatta det, måste nästan nypa mig i armen. Har underbara människor i min omgivning som gör livet så värt att leva. Har fått uppleva så mycket fint i livet. Bara det här året har jag gjort saker som få 22-åringar har gjort eller någonsin kommer att göra... Det har varit så otroligt utvecklande på många plan. Ibland undrar jag om jag kommer att vakna upp en dag och upptäcka att allt bara var en dröm...

Kan inte förstå vilken tur jag har haft i livet. Tänk om mina föräldrar inte kämpat för att jag skulle få ett bättre liv, tänk om jag hade varit kvar i Vietnam? Hade aldrig haft alla dessa chanser i livet. Jag vet inte vad jag har gjort för att förtjäna detta, men ibland vill man bara stanna upp och tacka någon för allt. Gud? Ödet? Mina föräldrar? Dig?

Tack i alla fall! Tack för allt!


Bild från min favvoblogg.

3 comments:

Oppa said...

We are blessed to have you in our lifes ;)

mapa said...

Tacka mig går bra

Naffe said...

Oppa: Aaaawe, kram vännen!
mapa: Who the hell are you?