2009-09-09

Translate my blog!

Ja, jag vet! Jag ska plugga! Men måste bara fira att detta är mitt 200:e inlägg på denna blogg. Grattis till mig själv! Hurra hurra hurra! Tack för att ni står ut med och läser en simpel students filosofieringar om livet.

To my foreign friends: Now you can read my blog in any language! Just click on the Google Translate box right here on the left (over the clock) and choose language. Well, it isn't the best translater, so don't blame me for bad grammar and misspelling... Don't you just looove Google?


4 comments:

Anonymous said...

HAhahah jag gjorde en översättning till Vietnamesiska..jösses! Låter helt korkat! Men kul dock. Kramis/T

Alma Kirlic said...

Det var roligt. Jag översatte till kroatiska, det blev rätt bra, förutom att "mitt Sverige" i förra inlägget blev Kanada. Hm...

Naffe said...

Haha, tjejer tjejer. Det ÄR roligt! Då vet ni vad jag satt och gjorde igårkväll istället för att plugga! Kanada? Kanske en freudiansk feltolkning?

Alma Kirlic said...

Helt galet. Prova översätt till engelska, mitt Sverige blev my Canada även på engelska. Google-människorna har humor.