2009-08-24

Another day at the mall...

"Jag har ingen hyra, jag har ingen hyra, jag har ingen hyra..." mässar jag när jag drar mitt Mastercard och fullbordar mina köp. Jag sparar ju mycket pengar på att inte betala hyra, så de pengarna kan väl gå till shopping? Eller? Ack så mycket fint det finns att köpa och ack vad det är billigt och bra att ha och praktiskt och finns inte i Sverige och... Och... Känner att jag måste börja frysa in mina kort som hon i En shopoholics bekännelser. Men snart börjar skolan och då kommer jag knappast ha tid för shopping... Försöker jag intala mig.

Jag luktar man. Abercrombie & Fitch-affären gjorde reklam för deras herrparfym och det fullkomligt stank i hela affären och över halva shoppingcentret. Nu stinker jag. Man.

P.S. Träffade på samma trevliga hjälpsamma busschafför idag igen. What are the odds?


Dagens resultat.

No comments: