2009-08-15

Mister Lonely

Här ligger jag på sängen, käkar biggaråer och kollar upp vilka kurser jag vill läsa i höst. Idag ska vi ta en sväng förbi IKEA så att jag kan köpa ett skrivbord. Ikväll skulle jag egentligen på min kusins kompis bröllop, men eftersom jag inte har hört något mer från någon blir det säkert inget. Just nu är det lördagskväll i Sverige. Ni ska säkert ut och mysa, festa, grilla, dansa och njuta av svensk sommar? Jag är inte avundsjuk, nej då.

Jag känner mig så uttråkad, ensam och jag längtar hem! Jag vet att det knappt har gått en vecka, att jag inte har körkort, att skolan inte har satt igång ännu och att jag har ingen att hänga med. Men jag känner mig bara så ensam. Usch, vad jag gnäller.

2 comments:

Alma Kirlic said...

Äsch, den här sommaren är inget att längta efter. Det regnar ofta och har blivit rätt så kyligt. När du börjar skolan ska du se att hemlängtan kommer att försvinna.

Naffe said...

Tack för trösten, sötnos. :)