2009-08-10

Do not fear, the Naffe is here!

Tänkte bara tala om för er att jag har anlänt tryggt till Sacramento. Det tog 10 plågsamma timmar mellan Stockholm och Atlanta, re-checkade bagage och sedan 4 timmar till Sacramento. Hann dock med en hel del sömn, Star Trek-filmen och Stephanie Meyers New Moon (uppföljaren till Twilight) New Väl i Sacramento hämtades jag av min söta moster och hennes söte man. Ska bo hos dem ett tag iaf. Har eget rum, badrum, walk-in closet och bil. Life is good. Jag kan sammanfatta det lilla jag sett med att amerikaner är tjocka och afroamerikaner är ohyggligt flörtiga.

Nu måste jag ta igen ett dygns sömn! Saknar er därhemma! Maila, msna och facebooka mig ofta! Lova!

Naffe gör tummen upp till att vara nyduschad, ha trådlöst bredband och vara dödstrött.

4 comments:

Unknown said...

"... och afroamerikaner är ohyggligt flörtiga"

Haha! :D Vill du utveckla det?

Naffe said...

Andrew: Haha, de är det! Men du är snäll!

Unknown said...

Tummen upp för din HK-kimono också... ;)

Naffe said...

Sara: JA! Tummen upp för det också! :)