2009-08-31

First day in school!

Åh, jag är så nervös. Har lite fjärilar i magen faktiskt. Idag är första skoldagen på Sac State. Jag fick ett schema från koordinatorn med 5 kurser som sträckte sig över hela veckan. Men eftersom man har första veckorna på sig att add&drop kurser, så ska jag ändra i schemat så jag går 4 kurser, 14.30-17 måndag till torsdag bara och har fredagen ledig. Fördelen är ju att man kan bestämma sitt eget schema, nackdelen är att man inte säkert kan adda de kurser man vill. Så förutom att oroa mig för om jag kommer att hitta några vänner, om jag kommer att fatta någonting på lektionerna och om jag kommer att somna, så måste jag oroa mig för att jag inte ens får adda kurserna jag vill. Fy. Wish me luck!


Ska bli ihågkommen som "hon i rosa", tänkte jag. Älskar GAP.

4 comments:

Lisa said...

Vad sööööt du är Naffe!

Naffe said...

Aaaawe, tack Lisa! Du är söt och jag saknar dig!

Björn said...

I wish you good luck my dear sister!

Reya said...

älskar den toppen! du är superfin i den :)