2009-08-13

Hemmafru?

Har lugnat ner mig nu från katastrofen i morse och sitter och försöker läsa på till omtestet på måndag. Jag längtar verkligen tills jag får körkortet och skolan börjar. Pallar inte att gå hemma utan något att göra. Det har i och för sig bara gått 4 dagar sedan jag kom hit och jag har verkligen behövt de här dagarna för att bli kvitt jetlagen. Idag har jag sprungit på löpmaskinen i 30 minuter och lekt lite med Stewie. Tänkte gå ut och springa eller gå i kvarteret, men 36 graders gassande sol är inte så hälsosamt. Nu ska jag läsa vidare i California Driver Handbook 2009. Blä.

P.S. Glassbilen här har en Looney Tune-melodi, ni vet den här "Everybody sing the song, du da, du da, everybody sing the song, du da du da dey...". Mycket irriterande när man ska plugga.


Utsikten från vår dörr och mina två bästa vänner.

2 comments:

Sabine said...

hahaha... fasen vilken söyt liten krabbat!!

Naffe said...

Hihi, han är mest jobbig... :) puss gumman