2009-08-29

I Know You Want Me

Ursäkta den dåliga uppdateringen. Men jag har en riktigt seg dag idag. Sitter och kollar på Pitbulls (Hotel Room Service och såklart I know you want me) videos på youtube. Låtarna är dåliga, hans videos suger, brudarna är inte ens fräscha, men ändå kollar jag. Snacka om seg. Funderar på att åka in till tjejerna i dormsen och hänga vid deras pool eller så går jag och lägger mig igen. Ikväll väntar utgång på klubbarna i downtown med några exchange students.

Igår köptes Coronitas, förväntningarna var höga och vi ville alla mingla, bada i poolen och träffa nya vänner. Väl vid dormsen, var poolen helt tom på folk och tydligen var poolminglet och inställd och utomhusbion förflyttad till en sal på dormsen. Pyttesmå freschmen satt på golvet och kollade på I love you, man. What the fuck? Efter en diskussion huruvida det var värt att dra ner till stan eller inte bestämde vi oss för att ge oss. Inte alla kvällar blir perfekta! Köra bil på öde vägar och lyssna på hög musik. Tummen upp.


Små söta Coronitas. Perfekta för mig!

No comments: