2009-08-13

Fail

Idag blev jag ivägstressad till DMV för ett nytt written test, eftersom min mosters man kom på att DMV är stängt på fredagar. Jag hade inte pluggat tillräckligt, men tänkte att det kunde väl inte vara svårare än förra gången. Jag kände mig mycket säkrare och tyckte att frågorna gick som smort. Gränsen för godkänt är på 6 fel. Jag fick 11 fel. Fuck. Hela pappret var rödmarkerat. Den asiatiska killen som rättade mitt test retades lite:
- But you're asian, aren't asian supposed to be smart?
- If you're smart you would have shut you fucking mouth, motherfucker. sa jag och sköt honom i huvudet. Nej, inte riktigt, men jag kände för det, istället jag svarade lite ofokuserat:
- I'm Swedish.
Han verkade inte riktigt förstå om jag skämtade eller var allvarlig och sade istället "next".

Fuck. Nu har jag bara ett försök till på mig, annars måste jag betala ännu en avgift på $28 och göra om testet och ha max 3 fel... Fuck fuck fuck. Det får man för att vara ute och ha trevligt och dricka vin. "Third times a charm" uppmuntrade min kusin mig. Fuck you, tänkte jag.


Inte glad.

2 comments:

Alma Kirlic said...

Hilarious kommentar, "I'm Swedish". Allstå asiater är kända för att vara smarta, medan svenskar är kända för att vara korkade haha. You crack me up woman.

Tråkigt med testet. Men du har ju hela helgen på dig att plugga och third time IS a charm. You go girl. I'm heying on you as we say in good old Sweden.

Naffe said...

Haha. Jag blev mest så paff över att jag kuggade testet att jag slängde ur mig något bara... Men haha, ja svenskar är väl inte direkt kända för sin intelligens! ;)

Hihi, tack för heyandet, sötnos! KRAM