2013-09-03

God morgon!

Det är tisdag, men inte vilken tisdag som helst!  Det är dagen innan jag och A ska till County Clerk i Sacramento och fixa vårt Marriage License och "gifta" oss. Nu gäller det! Vi måste göra det så fort som möjligt så att jag kan få ett social security number (amerikanskt personnummer), läggas till i Anthonys health insurance och kunna få ett work permit så jag kan börja söka internship.

I dag ska vi försöka hinna till banken och fixa bankkonto till mig när A jobbat klart, i helgen ska vi kolla på en bil till mig. Och vi måste verkligen börja kolla på ett ställe att ha bröllopet på... Mycket att tänka på! Men en sak i taget...

I morse fick jag Facetimea med min älskling Leon! Kan ni förstå hur mycket det värmde mitt hjärta att se honom le stort när han såg mig? Vet inte om han kände igen mig eller om han bara tyckte om att kolla på mammas iPhone...

1 comment:

Marie said...

Vilken söting han är din Leon!