2013-09-08

Spännande söndag...

Idag har varit en lååång och spännande söndag! Jag och A vaknade tidigt kl 7 (!), tror vi fortfarande är jetlagged... Vi myste en stund i sängen men sedan blev A rastlös, så vi begav oss ut på en lång promenad (6 km!). Runt kl 8 var det "bara" 19 grader ute, men vid tiden vi kom hem var det hett, hett, hett...

Hann Facetimea lite med älsklingen Sofie när vi kom hem, så mysigt! Jag måste erkänna att det känns ändå väldigt bra att jag har A nära mig och att jag kan Facetimea och ringa familjen och vännerna, istället för tvärtom.

Efter frukosten åkte vi och shoppade något riktigt stort, dyrt och fint till oss! Jag är sååå nöjd och upphetsad! I morgon får vi hem den! Då ska ni få se...

Älsklingen förbereder sig för morgonpromenaden

Vackraste rosbuketten blommar för fullt på vår diskbänk!

Så här fin var jag inför vår shoppingtur! Linne F21, shorts Calvin Klein, sandaler Nine West, armbandsur DKNY och guldigt armband från ?

No comments: