2013-09-26

Firade lite...

Igår kväll åkte vi och hämta vår bil (äntligen!) och firade med lite sushi på Taro's som ligger vid Arden Fair Mall. De firade 25-årsjubileum och hade en specialmeny med 2 förrätter, 2 rullar och efterrätt för $40 (250 kr) för 2 personer! Åh, vad jag kommer att sakna den goda och billiga maten här, när vi flyttar tillbaks till Sverige...

Sedan gick vi en runda på Arden Fair Mall och spanade in min nya telefon som Anthony har beställt till mig..! Yes, han har beställt en splitterny, supersnygg telefon till mig som är på väg på posten. Som om han inte har lagt tillräckligt med pengar på mig... Jag är en lycklig tjej.

Vilken telefon det är? Det får ni se!

Krabbfylld och friterad svamp med god sås - låter konstigt, men så gott!

Färsk albacore med jalapeño och sås (mmm!) och våra två supergoda sushirullar

No comments: