2013-09-24

God morgon!

Och sannerligen är det en god morgon! Vaknade som vanligt kl 07.30 och gjorde i ordning lunch till min älskling. Sedan har jag suttit med min frukost framför min laptop och skickat iväg lite mail till diverse pharmacy district manager. Har försökt ringa, men verkar som det är svårt att få tag på dem här rackarna. Håll tummarna för att jag hittar något snart!

I morse har jag även tackat ja till det där e-learning-projektet jag pratade om häromdagen. Ska berätta lite mer om det när det blir mer officiellt. Blir roligt att få ett projekt att jobba med och tjäna lite pengar när jag ändå sitter (relativt) sysslolös hemma.

Har även hunnit Facetimea med mina älskade föräldrar idag. Vi pratade lite om bröllopet nästa sommar och jag ber verkligen för att min mamma är frisk och kan komma nästa år. De gjorde lungröntgen på henne härom veckan, eftersom hon har hostat konstigt på sistone, och de har hittat "något tråkigt". Vi vet inte riktigt vad det är, men jag hoppas verkligen det inte är något allvarligt. Orkar inte med fler dåliga nyheter.

Annars ska jag bara ta mig igenom California Driver License Guide idag, teoriprov i morgon! Kanske tar mig till gymmet eller tvättar fönstren idag. Kanske...

Världens sötaste Leon önskar er alla en trevlig dag!

2 comments:

Marie said...

Jag brukar göra de däe e-learningkurserna på jobbet. Kul att se om vi får din med!

Naffe said...

Ja, jag brukade också göra dem på mitt gamla apotek. Det blir spännande att sitta på andra sidan skärmen denna gång! :)