2013-09-10

Vi har blivit med bil!

Men innan jag springer iväg på ärenden, kan jag avslöja detta i alla fall! Som ni kanske misstänkte har jag och Anthony köpt en ny bil! Det blev en Ford Focus Titanium 2013! Älskar färgen som är metallic-vit (White Platinum) och glittrar i solen. Vi fick en riktigt bra deal för en bil som har nästan allt vi kan önska oss: soltak, navigationssystem som man kan koppla sin telefon med, park assist (den kan fickparkera sig själv!) och en kamera baktill (så man kan se när man backar). Och precis med färgen jag ville ha. Har inte hunnit ta några bilder på den ännu, men här kommer några bilder från Ford. 

Vi har köpt den tillsammans, men det är jag som kommer att köra den mest. A vill inte att jag kör hans gamla bil från år 2000, även om jag tycker att den funkar bra. Än så länge är jag inte med i bilförsäkringen för den nya bilen ännu, så idag tog han den till jobbet och jag får ta gamla bilen, men jag väntar hellre tills alla papper är klara, så att allt är regelrätt.

Visst är den snygg! Älskar fönstret i taket!
Våran bils klädsel är mörk dock, men ville bara visa er detaljerna! 

Älskar inredningen, lagom mycket knappar, hehe. Gillar att man kan koppla telefonen till bilen och svara och sköta allt via bilens knappar.

Är väldigt sugen på att prova fickparkeringsfunktionen! Jag suger verkligen på det.

Något jag är barnsligt förtjust i - kameran där bak. Perfekt vid parkering och allt möjligt!

No comments: