2013-09-15

Annars då?

Annars har vi haft en väldigt produktiv lördag. Vi vaknade kl 9 (ja, vi tänkte gå upp kl 7 innan det blev för varmt). Jag hann Facetimea lite med min käraste Lena (hennes fina leende gör mig så glad!) innan jag och A satte igång med att städa i vår lilla trädgård. Borde ha tagit en före- och efterbild! Vi fick en hel del fixat och vi hann diskutera lite om vad vi ska göra med trädgården.

Efter varsin snabbdusch, åkte vi till downtown och besökte vår wedding venue Vizcaya för att få en officiell rundtur och sitta ner och prata med vår bröllopskoordinator Liz. Det var spännande och det känns väldigt bra än så länge. Efter det åkte vi till en koreansk supermarket och köpte massa gott till lunch! Som ni redan vet, älskar jag maten här, haha! Nu chillar vi bara i soffan. Jag bloggar och Anthony spelar datorspel. Varje gång jag tittar på honom, ler jag. Han är bara för underbar.

Fick äntligen Facetimea med sötnosen Lena!

Vår excellenta japansk-koreanska lunch - lax och hamachi sashimi, lax poke, seaweed salad och kimchi!

En fantastisk skapelse - mochi (typ gelékaka) med peanut butter!

No comments: