2013-09-12

Social Security Card - check!

Jag körde min fina nya bil (väldigt försiktigt) till Social Security Office och väl där fick jag vänta typ bara 5 minuter innan jag fick prata med någon. Han kollade på mitt pass, vårt marriage certificate, skrev in min ansökan i datorn och jag fick svära på att all information jag gett var riktig. Så var det klart! Jag får Social Security-kortet på posten inom 2 veckor. Skönt att något går relativt enkelt!

Passar på att ge er en dagens outfit också. Inte ofta jag tar på mig "riktiga" kläder, eftersom jag mest är hemma. Så när det sker måste det dokumenteras, haha! Skämt åsido, vill visa min nya topp.

Topp F21, kjol H&M, halsband Edblad.

Ett annat nytt kort - till vårt fantastiska gym (som har pool, yogapass och till och med gratis kaffe!)! I bakgrunden ser ni pappershögarna jag sliter med...

No comments: