2013-09-12

Lite mat

Vi kom precis hem från gymmet! När A kom hem från jobbet och hörde att jag varit ute och sprungit, blev han sugen på att träna. Idag blev det bröst, axlar, ben och lite mage för min del. Det är tufft att träna med honom, han utmanar mig verkligen. Gjorde typ 60 utfall (plus springturen i morse) kommer jag att känna av i morgon...

Tog lite bilder på min mat idag (haha, ja jag har inte mycket annat att ta kort på just nu). Men min lins är ju underbar!! Älskar den!

Blåbär med mjölk, mmm...

Dessa håriga bollar käkade vi häromdagen: rambutan!

Idag gjorde jag ananas-soppa enligt mammas recept (den som Sofie älskar!) - mmm...

Gjorde också blåbärsmuffins med färska blåbär och fullkornsmjöl - super-mmm!

Jag och A gjorde också kyckling med citrongräs i ugnen - mmm!

Like-a om ni vill ha några recept! Kommentera gärna vilka recept ni vill ha!

No comments: