2013-09-15

Wedding venue & wedding date - check!

Idag är världens bästa söndag! För vi har äntligen bokat ett datum och ett ställe för vårt bröllop! Den 27 juli 2014 gifter vi oss på Vizcaya i Sacramento. Och det är det mest fantastiska ställe jag någonsin sett. Anthony älskar det också! Det är inom vår bröllopsbudget (som är ganska stor...) och mycket är inkluderat i priset. Nu har vi 10 månader på oss att planera detaljerna för vårt drömbröllop! Det är mycket kvar att bestämma och boka: inbjudningar, fotograf, blommor, tårta, DJ, vigselförättare...

Jag är så tacksam och lycklig över att min älskling är med mig i planeringen av denna underbara dag. Jag älskar honom så. Han gör verkligen allt för att göra mig lycklig!

Den fantastiska matsalen - The Pavillion

Fantastisk byggnad..!

... Med underbara trädgårdar och innegårdar!

The Bridal Suite - här kommer jag och mina bridesmaids att göra oss i ordning!

Ett exempel på hur en ceremony kan se ut

Bröllopstårta ingår i priset!

En liten del av dansgolvet och baren - bäst: bartender ingår och vi får servera egen alkohol!

2 comments:

Lisa said...

Jag ska skriva in i almanackan!! (ska ni gifta er på en söndag??!!??!!)

Naffe said...

Jaaa! Ja, söndagar var billigare och mer tillgängliga än lördagar. Kram!