2013-09-23

Busy weekend

Hej alla kära vänner! Åh, det är så gulligt att några av er har hört av er för att ni varit oroliga för mig, eftersom jag inte bloggat sedan fredag. Jag har bara varit upptagen  med annat och inte hunnit blogga. Dessutom har jag varit så sjukt trött, yr, illamående och inte 100 %. Jag vet vad ni alla tror, men jag har gjort ett test och det var negativt. Har även köpt multivitaminer som jag ska börja ta dagligen, hoppas det hjälper. Har käkat omeprazol i några dagar, så det kan ju bero på det också.

Här nedan ser ni lite bilder från helgen! Har lite ärenden att utföra idag, men lovar att blogga mer under dagen! Puss på er!

Min mamma håller mig uppdaterad med bilder på Leon - hur söt är han i denna mössa?!

Min knäppa och underbara bror fyllde år i helgen och jag vaknade kl 5 på morgonen för att hinna Facetimea med honom. Saknar honom så.

Bild på mig och älsklingen från hans kusins födelsedagsfest!

Anthony och hans söta kusin Gianna som fyllde 18 år och hade en stor fest med många traditioner (hon hade en vit "brudklänning", 18 herrar gav henne 18 rosor och 18 damer gav henne 18 ljus och så vidare...)

Efter Giannas fest svängde vi förbi Diveshs födelsedagsfest och skålade lite med vodka (A, inte jag)

Den här unge mannen fyllde 25 år och fick cupcake frosting över halva skägget, haha!

No comments: