2013-09-27

Frukost med syrrorna

God middag, mina vänner! Japp, det är återigen fredag igen och jag har snart en hel helg med min älskling. Det är typ det jag ser fram emot, kvällarna och helgerna med A. 

Igår kväll kom Anthonys småsystrar på besök, Clovelle och Leana. De skulle gå ut på någon klubb med deras vänner, så de gjorde sig i ordning hos oss och sov hos oss efter utgången. När jag och A släppte av dem i downtown, kände vi oss som föräldrar som släppte av sina barn för prom. A sade att jag kommer att bli en bra mamma en dag. Awwe. 

I morse åkte jag och syrrorna för lite frukost på kvartersrestaurangen Bella Bru. Min krabb- och avocado-omelett var sådär. Känns som kvaliteten på maten har blivit sämre. Stackars Leana var så bakis så hon sprang till toaletten flera gånger, haha. Efter frukosten åkte vi hem och Leana tog en tupplur. Jag och Clovelle åkte till ett CVS-apotek och frågade om internship, men de har bara sommar-internship. Sedan låg vi alla tre och kollade på Bachelorette, en riktigt rolig film om vilka hemskheter som kan hända innan ett bröllop, haha! 

Fina och bakfulla Clovelle och Leana!

Det ser gott ut, men det var sådär... 

No comments: