2010-09-18

2 italienare och en kurd

Innan den italienska kvällen, var jag och Långa M och pick up-ade Yukiko-sushi från Eriksberg. Vi avnjöt sushin till skvaller, tjejsnack och vatten (!). Långa M är en sådan kille som annars dricker skumpa var och varannan dag... Det var i alla fall supertrevligt och jag hoppas allt ordnar sig nu för Långa M. Jag tror på dig! Tog tyvärr inga bilder på M, men här nedan ser ni honom och mig på några andra tillfällen!


Askalas på 100 poängs-festen, 2008


Med manligt sällskap och handklovar i min garderob. Korridorsfest, 2008


För en vecka sedan på Värmlands nation. Långa M är lååång.

Nu är klockan 05.22. Jag kom nyss hem från N&R's mysiga italienska middag med deras vän M. Vi började med hemlagad pizza med äkta italiensk mozarella, käkade lite Carte D'Or med frysta bär och frukter och satte oss sedan med te och snackade om allt mellan himmel och jord. Jag är en väldigt svensk person, men ibland är det uppfräschande att prata med utländska, i detta fall 2 italienare och en kurd... Vi blattar har liksom en annan syn på livet. Vi pratade och diskuterade, skrek och nickade samstämt tills klockan blev 2 och blev hungriga igen. Master Chef R fixade fram pasta med pesto. Bellissimo! Vi pratade i ytterligare 2 timmar till och tack och lov fick jag skjuts hem av M.


R och hans vackra N hade varit i Japan och influerats lite av japanska kulturen...


M - the Italian manwhore (men han är snäll!)


Fantastiskt par som är så fina på alla sätt.


M leker med N&R's 30.000 kronors dyra kamera...


Tjock spaghetti (?) med pesto och Parmigiano Reggiano!


Jag och N kollade också i sådana här tidningar...

No comments: