2010-09-19

Rasister + Sverige = sant!

Jag och Oppa sitter i var sitt rum och turas om att skrika "Fan i helvete!", "Jag kan inte fatta..!" och "Fuck, hur kan det bli såhär..!". Vi kollar valresultatet på olika valdistrikt så vi vet var vi nu kan vistas i Sverige utan att bli attackerade av rasister. Fast i och för sig så har ju blattarna också röstat på rasisterna, så man går inte säker för dem heller.

Helvete, Sverige, hur kunde ni låta rasisterna komma in i riksdagen?! Helvete, Alliansen och de Rödgröna, varför har ni varit sådana pussies och inte vågat ställa krav på invandrare?! Det kommer bara att bli värre nästa val och nästa. Snart är vi Danmark. Fy skäms på Sverige! FY SKÄMS!

Nu är jag så överhypad att jag inte kan sova. Så jag och Oppa kommer att sitta och skrika ett tag till här. Kom och joina om ni vill.

1 comment:

Anonymous said...

fast du borde ju inte skriva ni utan vi, du är ju faktiskt också svensk och en lika stor del i "Helvete, Sverige, hur kunde ni låta rasisterna komma in i riksdagen"..