2010-09-17

Fortfarande sjuk, men awesome!

Jaha, klockan är redan 12 och jag ligger fortfarande kvar i sängen. När jag väckte mig själv av en hostattack vid kl 10, var jag tvungen att ställa in BT. Fuck a duck. Får väl avslöja något smaskigt sen. Ah, well. Ska ta en het dusch och göra mig i ordning för att åka till Sthlm och träffa syster och min kära mor som är på besök. Åh, vad jag har saknat dem!

Men AAARGGHHH. Jag är så trött på det här. Först jobbade han 15 dagar i rad, så att vi bara har kunnat chatta lite när han är på jobbet. Han lovade att vi skulle höras mycket mer när de där 15 dagarna var över. Vi har inte hörts sedan i måndags... Och de få gångerna vi smsat lite har det bara handlat om hans hus. Jag vet att han bara är jätteupptagen och måste bli klart med sitt husprojekt... Men jag undrar bara om min egen pojkvän vet att jag är sjuk eller frisk eller ligger i ett dike. Jag är inte bitter.


Det är blå himmel ute i alla fall...

No comments: