2010-09-21

H som Helen

Åh, vilken mysig kväll jag har haft med H. Vi käkade gott på Snerikes och pratade om allt mellan och jord. Hon är så klok och fin, min vän. Ibland kan man trötta lite på allt drama som dramatiska vänner (tjejer) skapar, då är det skönt att träffa och prata med någon som står väldigt stadigt med båda fötterna på jorden och är lugn och behaglig. Ja, H är en väldigt behaglig och go' tjej. Singel också för er som undrar! Höhö.

Dessutom var det väldans trevligt att träffa min favoritvakt L igen! Han brukar ju vanligtvis ignorera mig på gymmet när jag hoppas upp och ner och vinkar, men han slapp inte undan ikväll! Han är en sån klok och knäpp apotekare. En riktigt bra mentor!


Min fina vän med sin oxfilé och nya mobil!


Min supergoda chèvre-burgare och gott argentinskt vin!


Chokladmousse med bär! Helen kanske ser nöjd ut, men det var inte så gott. Chokladen hade skurit sig lite, så det var lite "mjölig" konsistens... Inte ok!

No comments: