2010-09-15

Myskväll

Zumban var jag tyvärr, tyvärr, tyvärr tvungen att ställa in idag, med risk att snora ner alla i salen. Mexicano ringde och väckte mig vid 17-tiden och undrade om jag vill med på en nationsmiddag. Vi gick till Värmlands och tog oss en burgare. Sedan började vi gräla om droger. Jag och Mexicano är varandras motsatser när det kommer till många ämnen, därför kan vi ha väldigt hetsiga diskussioner ibland. Men han är ju ändå min number 1 Mexicano (the only one actually)...

Oppa är iväg med mina pilorbrillor och jobbar för något event på Uppsaka Konsert & Kongress, så jag har hela lägenheten för mig själv. Jag ska nog byta om till pyjamas och kolla på en film. Kanske dessa? Har sett Before Sunrise så ska bli kul att se Before Sunsetoch se om de får varandra till slut.


No comments: