2010-09-28

Pust. Stånk. Stön!

Precis så lät jag på BT. 55 minuters svett och pina. Men nu är jag nyduschad och len som en babyrumpa! Ska försöka plugga en timme, sedan blir det några mammas vårrullar och ikväll blir det fika med L&H hos L. Det blir mysigt. L, jag har med din lilla present denna gång!

Lunchen med Mexicano var kort men vi bråkade inte utan hade trevligt istället. Han har varit i Munich för Oktoberfest. Jag är så avundsjuk. Jag har lyckats boka klipptid hos Avans Klipp. Inte så farliga priser (även om de inte är lika billiga som min favvofrisör i Sac) och alla mina vänner som har varit där har blivit nöjda. Ska se vad vi kan göra åt mitt skatbo till hår. Fy, vad det är tråkigt.


Nyduschad, helt osminkad och röd som en tomat. Snyggt!

2 comments:

Alma Kirlic said...

Skatbo? Du har ju jättefint hår ju.

Naffe said...

Haha, bara på bild! Men tack, min fina.