2010-09-21

Urk.

Urk, jag mår illa. Huvudet snurrar och magen bubblar. Vet inte om det beror på maten jag åt på Snerikes eller om det är lukten på Oppas massageolja. Upphetsande? My ass. Men ändå har jag varit extremt duktig ikväll och fyllt i en massa stipendieansökningar. Hoppas att jag får några stipendier till i år i alla fall.

Vet ni vad jag ska göra nu? Sova! I morgon väntar en hälsoundersökning, power yoga och en mysig mångkulturell middag med A och AM. Öh, exjobbet? Det tar jag i helgen. Ska till Linköping och fira bror och kompisar som fyller år. Är inbjuden till två temafester på lördagskvällen. Tusen och en natt-tema och Pride-tema. Hmm. Min bror föreslog att jag skulle gå som en homosexuell Alladdin. Han sa att han själv skulle gå som en japansk skolflicka-transvetit och han vill att jag lockar hans hår.

Någon annan som har fått den förfrågan från sin bror? Nej, tänkte väl det.


Hur ska jag kombinera detta?

No comments: