2010-09-26

Yalla habibi!

J&J fyllde år i veckan och vanligtvis missar jag alltid deras roliga fester eftersom jag aldrig lyckas tajma in att vara i Lkpg då. Men detta år, detta magiska år 2010, lyckades vi alla vara i samma stad! Det blev en mysigt tillställning med vänner, bål, chokladsnittar och turkiska Tarkans Kiss Kiss! Må ni leva i många tusende år, mina habibis!


En sultan och en beduin mötte mig i hallen!


Välkomstbål och kladdkakesnittar med whiskey! Yum!


Jocke (om mig och Jack): Min blivande advokat och knarklangare!


J med sina förtjusande damer.


Älskar J's vardagsrum! Och vem hänger på väggen?


Jocke öppnar min present...


... J ber till de högre makterna...


... och se där! Även den rika beduinen fick en present!


10 år ihop mina vänner!


... och så en outfitbild förstås! Min Prinsessan Jasmine-dräkts alla delar kommer ursprungligen från en äkta indisk sari...

No comments: