2010-09-14

Gästinblogg från min Soulmate

Världens bästa Naffe!

Tänkte att ett gästinlägg på min favoritblogg efter helgens besök i Uppis inte kunde vara mer passande! Sitter hemma i lägenheten, i Göteborg, och tänker tillbaks till helgen som var. Fabulous! Helgens skratt spräckte helt klart min skrattmätare. Från att ha skrattat nästan 24/7 till att inte skratta mer än när jag tänker på våra galna bravader i helgen = stor kontrast. Aktiviteter som stod på schemat var fest, shots, galenskap, mysstunder, (viet)mat!, godsaker, musik och film!. Kunde inte ha haft en bättre helg. TACK, my love!

Jag och soulie har nu känt varann i ganska exakt ett år och vilken lycka jag haft! Trots vår korta, men intensiva period i USA lyckades vi komma varann nära där vi skiljdes åt vid årsskiftet. I juni var det dags för N att komma hem och sen dess har vi haft två officiella dater på svensk mark – HOTNESS! Så jäkla synd att vi bor så långt ifrån varann, men det är tur att X2000 finns, iaf när det inte är försenat eller råkar ut för olyckor. Klok, snygg, vis och smart – vad mer kan man önska sig? Såå skönt att kunna ringa till dig dygnet runt och bara luta mig tillbaka på dig. Vi har både skrattat och gråtit ihop, älskar dig!

Tack för att du idag, trots förkylning och tendens att nysa alla i ansiktet respektive hosta i välkomstbålen på inflyttningsfesten, har valt att ta hand om mig. ”... det är inte förrän man kan stänga av det som man kan må bra". Tack för dina kloka råd!

We ride togheter, we die together, best soulmates forver! <3




Love,
Lai Wah

No comments: