2010-09-13

Raindrops On My Cheek

Det är något härligt med att gå och cykla i regnet! Man känner sig som... ett med naturen. Det luktar gott. Luften blir frisk. Men jag är SJUK!

Jag har märkt att ni tittat in på bloggen och undrat vad jag har för mig en regnig dag som denna. Efter en praktiskt taget sömnlös natt följde jag min lilla soulie till tågstationen vid kl 7. Det blev ett tårfyllt avsked. Min älskade vän, jag hoppas vi ses snart igen! Miss you... I said I miss you!

Sedan gick jag hem och sov. Och sov. Vaknade inte förrän vid 13 och rusade till BMC för att få mina stipendiepapper påskrivna av studievägledarna. Yes, fixat! Ibland har jag flyt. Idag behövde jag inte betala för mina beställda artiklar för att tjejen på bibblan tyckte jag såg så ynklig, sjuk och blöt ut. Sedan behövde jag inte betala för ett kuvert för att receptionskillen tyckte att jag såg ynklig, sjuk och blöt ut.


Bild: weheartit

No comments: