2010-09-15

Nöjd

Efter mitt andra handledarmöte är jag nöjd. Min handledare var jätteimponerad över min engelska (Ha! See, babe? I don't suck!) och nöjd med min bakgrund, även om den inte var helt klar. Hon tyckte att jag verkade veta vad jag höll på med och var nöjd med vad jag åstadkommit hitills. Jag är också nöjd!

Vi ska ha synopsisredovisning den 13 oktober och innan dess ska jag ha skrivit lite mer på bakgrunden och metoddelen och komma fram till en intervjuguide. Det är då jag ska redovisa det jag har för de på samma institution och få en opponering och få feedback på mitt arbete. Efter den 13 oktober ska jag åka till Kalifornien! Yaaaay! Ska boka biljett denna vecka!

Lite solsken i mitt regnmoln. Nu ska jag gå och snyta mig. Sedan ska jag lägga mig och ta en powernap. Det är jag värd!

No comments: