2010-09-18

My boo and his Bobo

Fick ÄNTLIGEN prata med my babe idag. Bara i typ 20 minuter, men bättre än ingenting. Har inte sett honom sedan i måndags. Han är så sjukt upptagen och råkar ut för alla konstiga olyckor hela tiden. Stackars liten. Och så har han en flickvän i Sverige som bara gnäller över att han aldrig har tid att prata med henne, medan hon bara är ute och har roligt med sina vänner hela tiden. Stackars stackars. Äntligen kom jag ihåg att print screen. Här ser ni min babe med hans babe, Toby aka Bobo.

I'm sorry, babe, I'll try to be more patient. After all, I see you in 1 month! And yes, I still love you. Very much!


Bobo undrar säkert vad jag gör i en liten skärm.


Bobo sjunger/pratar med sin husse.

P.S. Jag vet att jag ser retard ut på båda bilderna. Men ignorera det och bara feel the love in the air.

No comments: