2010-09-01

Mina vänner och jag

Vilken händelserik kväll. Minst sagt.

Först fick jag och Mexicano för första gången sedan han kom hit, lite quality time. Vi satte oss på Rififi, käkade god pasta (proscuttio och bluecheese) och diskuterade långdistansförhållanden och otrohet. Sedan slöt min fina BFF upp och vi fick uppleva Mexicano's första riktiga svenska fika! Han gillade det. Även om han tyckte att ordet fika lät snuskigt och gillade det ännu mer när han kunde byta ut k mot tt. Suck.


Enda bilden där Mexican, BFF och jag är med på tillsammans. Sacramento, 2010.

Sedan åkte jag hem till min fina H och fikade (äppelpaj, chokladmuffins och Singoalla-kex, gissa vad jag bidrog med...) med henne och min söta blonda L. H har nyss flyttat till Ekonomikumparken och har världens mysigaste och finast inredda lägenhet. Hon är en sån hemmafru. Vi har alltid så mysigt ihop, jag H&L. Den här hösten ska vi minsann hänga! På onsdag ska vi till exempel gå på Zumba ihop! Kvällen innehöll mycket skvaller. Kanske lite för mycket... Vi upptäckte lite chockerande grejer. Men åh vad jag har saknat mina två Uppsala-tjejer!


På min överraskningsfest då jag fyllde 21 år! Uppsala, 2008

Inte förrän midnatt pallrade jag mig hemåt till Skvaller i Soffan med Oppa. Låter som ett tv-program. Det var spännande... Minst sagt.


Oppa och jag för många år sedan... Uppsala, 2007

P.S. Eftersom jag glömde minneskortet till kameran hemma och har en crappy mobil, så har jag bara gamla bilder att komma med. Sorry.

No comments: