2010-09-03

FY FAN

Jag kan inte släppa det. Jag såg en trailer för en skräckfilm idag. The Human Centipede - "den mänskliga tusenfotingen". En helt sinnessjuk, fruktansvärt äcklig, fullkomligt spyframkallande skräckfilm. Nu kan jag inte riktigt släppa det. Jag har visat den för två av mina närmsta kompisar och dem båda var "ok?", som om det inte alls var så äckligt. Är verkligen världen så avtrubbad att man inte tycker att detta är äckligt?!

Kan ni vara snälla och kolla på den. Jag vill veta om det är jag som är lättskrämd eller om mina kompisar är helt avtrubbade. Ni kan se den här. Vill inte ens ha den här på bloggen, så vidrig är den. Känsliga tittare varnas dock. Det här är INGET för känsliga tittare!!!

1 comment:

Anonymous said...

YES! Jag vet precis vad du menar, Naffe! Det här är så märkligt. Det finns två helt olika typer av människor när det kommer till den här trailern. Själv reagerade jag precis som du, det var jä*ligaste jag sett och jag blev bara arg. Jag seriöst ångrade att jag hade sett trailern... en trailer! Jag mådde dåligt i ett dygn av att tänka på den.

Pratade med en tjejkompis som har sett *allt* i skräckväg och är väldigt avtrubbad, även hon kände likadant. Hon hade varnat sin syster för att se den, och eftersom jag känner henne också så skrev jag ett långt sms och sa att du bör absolut inte se den, det är inte värt det.

Naturligtvis var hon tvungen att se den ändå... och hon bara skrattade!

Det finns två sorters människor - såna som vi, och såna som ...dem. Men jag vet inte vad som gör skillnaden! :/

/Mathias