2010-09-06

Fullt upp!

Nu har syrran åkt tillbaka till Stockholm och här sitter jag med svidande, nyvakna ögon klockan 07.44. Det tidigaste jag varit uppe sedan vi åkte till Italien... Funderar lite på vad jag ska göra. Antingen kan jag sova en stund till, gå upp och börja min dag. Eller så går jag upp nu, börjar min dag och tar en tupplur senare idag. Idag blir en händelserik dag!
  • Fixa med stipendiebevakningen
  • Skriva ut artiklar till uppsatsen
  • Läsa artiklar
  • Ringa en dam på Läkemedelsverket
  • Träna BT vid kl 16
  • Göra en sallad till BFF's utflyttningsfest
  • Utflyttningsfest och utgång på Snerikes!
Eh, eftersom mina ögon faller ihop redan nu när jag ser listan (efter 5 timmar sömn) så blir det nog tillbaks till sängen. Men god morgon på er i alla fall!


Good morning! Photo by Annie Leibovitz

1 comment:

Alma Kirlic said...

Lyckans ost till kvinna. Både blond, smal och med Johnny Depp på magen..