2010-09-05

Prince of Persia

Ursäkta det dåliga uppdaterandet! Vet ni vad jag har gjort idag? Inget vettigt. Syrran bestämde sig för att komma och hälsa på (yay!) och vi har hängt lite. Käkat sushibuffé på China River. Servitrisen kände igen mig efter ett år och verkade kolla sig om efter mitt ex (som älskade det stället). Istället såg hon min knäppa syrra som klagade på att tallrikarna var för små och att hon ville ha mer sushi hela tiden.


Sushibuffé på China River och min allvarliga (not!) syster!

Sedan gick vi hem och kollade på Prince of Persia med Mo&Mer och Oppa. Mysigt med filmkväll varje söndag! Filmen var helt ok, förstår inte varför kritikerna har klagat så. Actionfylld och underhållande, men kanske inte Oscar-material. Jake Gyllenhaal och prinsessan Tamina var snygga.


Mo&Mer, pensionärparet som har matchande vantar. Hotness!

1 comment:

Oppa said...

Ja, snart kommer de rullandes med en husvagn som är dragen av en Volvo. I famnen håller de i tax med matchande overall :D