2010-09-28

En fika hos L

Nu har jag och Oppa avslutat vår Gossip Girl-kväll som vi har varje tisdag. Spännande, spännande! Innan dess var jag på en mysig fika hos L. Vi diskuterade killar, livet och honung. Det var lika mysigt som vanligt att träffa mina tjejor. Nästa vecka står jag för bakandet. Undrar vad jag ska hitta på..! Jag är ju inte husmor Greta när det kommer till matlagning och bakande precis... Jag brukar köpa färdigmat och färdig fika om jag ska bjuda på något... Ok, jag är inte så hemsk. But you get the picture. Nu ska jag borsta tänderna och somna in till Oppas gitarrspel.


Påpälsad som fan och det är inte ens oktober! Hiphop-keps (enligt L) från Calvin Klein, jacka vintage, kabelstickad tröja från Ralph Lauren, jeans DKNY, stövlar från Marseille, ring och sjal San Francisco.


Mina fina vänner i L's mysiga rum. Visst får man lite på-landet-lyx-känsla? Älskar det. Och jag älskar mina fina vänner. De är så snälla, jordnära och go'a.

3 comments:

christin mode-trender.inredning said...

snygg outfit! =)

Erica aka sweden said...

Ja du är så himla fin gumman, helt galet. Saknar dig. Snart ses vi. LÄNGTAR!

Naffe said...

E: Längtar efter dig med, BFF!