2013-07-31

Chill eftermiddag!

Slutade jobbet kl 16 idag (hallelujah!) men kl 15.55 öppnade sig himlen och det verkligen forsade ner regn. Det åskade och blixtrade och det verkade som Tor var riktigt vred. Det rann en liten flod utanför vårt apotek. Damn it, tänkte jag och väntade lite med att cykla hem. Gick på toa och när jag kikade ut genom fönstret så var det uppehåll och solen skymtade fram. Mycket skumt.

Blev medbjuden på gokart idag och var väldigt sugen. Men när inga av tjejkompisarna skulle gå, så avstod jag också. Kände mig lite tråkig. Men istället fick jag en härlig och avslappnande eftermiddag med syskonen (brorsan är tillbaks Frankrike och har svart bälte i kyudo - japansk bågskytte!) och älskade Leon! Leon var lite kinkig idag, så jag fick inte leka så mycket med honom. Men jag och syrran var ute och gick med honom en sväng och sedan käkade vi middag tillsammans allihopa. Vad jag älskar mina syskon, glömmer lätt det när vi tjafsar om småsaker.

Ny topp från H&M, älskar den transparenta delen, hatar att man måste ha axelbandslösa bh:n...

Kolla in Leons supergulliga sockar/tofflor!

No comments: