2013-07-12

Happy Friday!

Hej vänner! Hur mår ni idag? Jag mår bra. Dagen började med en god kardemummabulle från Ronaldos som Bettan bjöd på innan hon gick på semester (snyft, först Monica och nu Bettan...). När hon kommer tillbaks från semestern har jag slutat, så det var sista dagen vi jobbade ihop. Hur overkligt är inte det?!

På lunchen hann jag handla åt mamma och köpa en adapter så att jag och Sofie kan ladda våra iPhones i bilen. Kommer att bli fantastiskt roligt att åka iväg på roadtrip med Sofie! Berättar mer om våra planer sen!

Jobbade på ett kolugnt apotek till kl 18 och cyklade hem i solskenet. Har käkat middag med föräldrarna (faster var på promenad) och insett hur mycket jag saknat att bara vara med dem två. Men jag är tacksam att det finns någon här när mamma är själv. Även om det inte riktigt blev som vi tänkte... Man ska aldrig förvänta sig att få något i livet, utan bara bli glad åt det lilla man inte förväntat sig få. Det ska bli min nya livsfilosofi.

Nu ska jag packa lite inför helgen! Blir nog mest bikinis och sommarklänningar, hehe. Älskade sommar!
Tuggar på dessa fredagssnacks, Friggs Cheese majs- och rischips - faktiskt ganska goda!

No comments: