2013-07-09

Hello beauties

Mitt paket från Gant kom idag! Well done, Gant! Beställde 6 juli och fick paketet 9 juli, not bad. Doftljusen var tydligen slut, så de fick jag inte, men den mörkblå tröjan var så mjuk och fin och de fina loafers var riktigt bekväma och snygga. Kommer att följa med mig på många års äventyr. Eller om man kan kalla det äventyr om man har loafers på sig, haha... Älskar att de paketerar det så snyggt med tröjan i en påse och skorna i en låda med silkespapper.


Dessutom fick jag min premium från Sofis mode som jag började prenumerera för typ ett halvår sedan... Bättre sent än aldrig! Läppglosset är väldigt friskt, ger en lite mintig känsla och färgen är väldigt naturlig. Cover all-mixen får jag prova i morgon.



Nu ska jag ut och springa en runda! Får prova hälen först, känns det konstigt får jag gå.

No comments: