2013-07-03

Min lediga onsdag

Jag önskar jag kunde säga att jag haft en härligt lugn ledig dag och att jag har gjort nada. Men icke! Gick upp kl 10 och käkade gröt, men det var det enda slappa idag. Var sous chef till mamma i köket hela förmiddagen. Efter lunch åkte jag, pappa och faster och storhandlade mat i Tornby (så mycket folk!). 

När vi kom hem gick jag över till syrran och lekte med Leon medan hon lagade mat. Vi var även ute på en snabb promenad tillsammans i solen. Mysigt att få spendera quality time med syrran, men var så trött så jag slumrade till en stund i hennes soffa. Vid middagstid kom jag hem och käkade middag med familjen plus brorsan som var på besök. Pappa och brorsan monterade nya dörrar efter middagen och jag hejade på. Skjutsade brorsan hem alldeles nyss och sitter nu helt slut på mitt rum. 

Ska duscha och sedan sova gott.

Min goda frukost bestående av havregrynsgröt med mammas rabarber- och äpplemos - yummy!

Mammas fantastiska trädgård har slagit ut på allvar nu - denna syn möter mig varje dag!

Dagens outfit - allt från H&M!

Min favorit att pussa på när Anthony inte är här!

Såg dubbla regnbågar över vårt hus när jag kom hem i kväll. Så passande på något sätt...

No comments: