2013-07-16

Hej hopp i lingonskogen!

Rubriken skrev jag någon gång vid kl 22, men har inte förmått mig att skriva något mer. Bara suttit framför datorn. Jag är varken glad eller ledsen idag. Ganska neutral och avtrubbad kan man säga. Har fått stöd och tröstande ord från oväntat håll. Igår kväll ringde en kär vän och idag fick jag sms från en långväga vän. Allt sådant hjälper verkligen. Det får mig att le och fortsätta kämpa lite till.

Men tänkte bara skriva några rader och försäkra er om att jag är ok. Var ute och joggade (det gick så långsamt!) 6 km idag. Springturen började med att jag fick håll och tempot kom inte riktigt igång förrän efter 2 km... Tja, kroppen svarar ju på ens mentala status. Tungt huvud ger oftast tunga fötter. Men på slutet kändes det bra och nu är jag nöjd med mig själv. Speciellt efter att jag satte i mig en liten tosca-kaka och en muffins idag. Jag äter alltid skräp när jag mår skräp.

Stor kram till er alla godingar som läser min tråkiga blogg!

Någon som känner igen sig?

No comments: