2013-07-02

Träning får mig att må bra

Ja ni, det kändes så mycket bättre efter träningen idag. Körde en timmes svettigt och hårt bodypump. Det fullkomligt ösregnade när jag klev ur gymmet men jag bara skrattade, tog på mig min regnponcho och cyklade hemåt. Tack bodypump, för att du får mig att le. 

Ibland måste jag bara SKITA i saker och ting. Jag blir arg och irriterad om jag någon jag älskar blir orättvist eller dåligt behandlad. Jag blir så klart arg om jag blir utsatt för det, men jag kan rå om mig själv. Problemet är att jag måste komma ihåg att de jag bryr mig om kan rå om sig själva också. Världen klarar sig utan att jag måste gå runt och vara arg och irriterad en hel dag. Och vad gör det för nytta? Auuuum. 


Wasa Sport med avocado och Kalles randiga kaviar. Mumma! 


Opepp och hållning som en hösäck! Ville bara visa min nya träningstopp (allt från Nike)!

No comments: