2013-07-28

Kärleken övervinner allt!

En regnig söndag som denna vill jag bara kika in här och lägga upp en liten grattishälsning till min älskade vän Erica som har förlovat sig med sin Yemi! De träffades när Erica och jag var i LA och festade när jag pluggade i Sac. Erica var först inte alls intresserad av denna ståuppkomiker/hostel-arbetare och Yemi påstår att jag hade stirrat mordiskt på honom när vi träffade honom för första gången (haha, vilket jag inte alls kommer ihåg!). 

De har gått igenom mycket tillsammans, men Erica är en av de få jag känner som tror stenhårt på att kärleken övervinner allt. Och titta, nu är vi här idag! Erica och Yemi bor tillsammans i Uppsala och kämpar på med standup respektive apoteksforskning och i höst ska de flytta in i sin drömlägenhet i Uppsala. Stort grattis till min underbara vän och hennes fine kille!

P.S. Känns bra att jag gav Yemi en liten push så att han äntligen pop the question, hehe. Han frågade mig vad jag tyckte han skulle köpa till Erica i födelsedagspresent och jag svarade att hon inte skulle ha något emot ett frieri... Lite lömsk är man! 

Det söta paret vid Ericas föräldrars stuga i Värmland, midsommar 2012!

3 comments:

BFF said...

<3 tack fina du! Även du och Anthony är ett bevis på att kärleken övervinner allt ;) Snart får ni också vara tillsammans!!

BFF said...

ps. Fin bild! Kan du skicka kanske? Puss

Naffe said...

Försökte skicka på Facebook, men det segade sig så du kanske kan klicka på bilden och spara bilden?