2013-07-22

Just another Monday

Hallå vänner! Ser att ni tittat in här för att se om latmasken Naffe uppdaterat och jag tackar för er tid. Har ni haft en bra måndag? Min måndag har varit helt ok. Min kära Monica är tillbaks från semestern och det gav mig så mycket energi. Har verkligen insett hur mycket kollegorna betyder för att man ska gilla sitt jobb. Man spenderar verkligen större delen av sin vakna tid med dem.

Jobbade som vanligt till kl 18 och cyklade sedan hem och käkade mammas citrongräs-kyckling i syrrans sällskap. Det var så himla gott och det gör oss så glada att se mamma bli piggare för var dag, ju mer cellgiftet lämnar hennes kropp. Nu är det dags att peppa inför operationen...

Piffade upp denna måndag med en kornblå kjol från Zara (köpt i Köpenhamn för många år sedan)!

... Och ett chokladhjärta till fikat! Jag är så beroende av fika just nu... Jäkla tjockis alltså.

1 comment: