2013-07-08

Pizza mmm...

Hallå hej, kära vänner. Japp, måndag igen. Känns som om jag inte vilat alls i helgen, haha. Skypeade sent igår med min älskade man och så var dessutom extra seg i morse. Blir att jobba till kl 18 varje dag denna vecka men sedan ledig i helgen. Pizza-rester till lunch. Igår hade familjen pizzakväll i trädgården, mysigt och gott. Älskar pizza dagen efter! 

Men åh, vad jag klan bli trött på att bo hemma ibland. Älskar mina föräldrar, men man ska inte bo med sina föräldrar som vuxen!  Man blir plötsligt klassad som ett barn utan någon som helst makt och förmåga att göra egna val igen... Det är en sak att bo i närheten och komma och hälsa på och hjälpa till, men att konstant träffa dem och inte får gå hem till sitt egna hem gör mig galen ibland. Men bara ibland. 

No comments: